woensdag 29 februari 2012

Fleur en kleur op woensdag

Dit is de eerste keer dat ik hier aan mee doe.......
Het is wederom een grijze grauwe dag en dan is een beetje kleur geen overbodige luxe.




Deze foto's heb ik een paar jaar terug genomen . Ik had toen nog een tuin en vond het heerlijk om hierin bezig te zijn met de bloemen en de planten. Deze dahlia's zijn zo mooi van kleur .....zelfs de achterkant van de bloem is schitterend.
Ik heb nu een klein plaatsje bij mijn huis waar ik toch een klein mini tuintje heb aangelegd...hier volgt vast nog wel een keer een berichtje over.
Voor meer Fleur en kleur op de woensdag kun je een kijkje nemen bij Veronique.

Fijne dag verder, Grietje

11 opmerkingen:

  1. Hoi Grietjes,wat een prachtige Dahlia,in mijn hoobytuin had ik ze ook,ik vind ze ook zo mooi en de verschillende bloemen vind ik ook zo apart,in mijn tuin nu heb ik ze niet,alleen maar vaste planten,ik zie dat je net bent begonnen met deze blog,dus ga je thuis avonturen volgen,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur zeg, kunnen we wel gebruiken op zo'n saaie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Grietje!

    Leuk he..dat geblog,je hebt gezellig contact met medebloggers..en
    doet leuke inspiratie op!
    Ook ik ben nog niet zo heel lang bezig maar ben best een beetje verslaafd eraan geworden!
    Wat een pracht bloem eigenlijk zo'n Dahlia...die prachtige kleuren!!
    Ga je trouwens ook volgen hoor,vind het leuk om te lezen en kijken wat je allemaal beleeft!
    Hele fijne dag vandaag Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk die fleurige kleurtjes op zòn grijze dag....

    liefss

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dahlia's! Prachtig gekleurde bloemen! Met veel jeugdherinneringen.
    Mijn opa en ik verzorgde altijd de Dahlia's in zijn tuin.
    Als ik deze bloemen zie dan moet ik altijd aan opa en oma denken!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke en gezellige kleurtjes op jouw blog, krijg er een heerlijk Voorjaarsgevoel bij
    Veel plezier in blogland !!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleur! Het spat er vanaf!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben niet zo van de Dahlia's, maar deze zijn wel erg mooi!!
    Wow, wat een kleurtje is dat, en het verloopt zo mooi naar lichter..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo heeft alles zijn kleur en wat mooi is het dan.
    Leuk dat je met bloggen begonnen bent, ik ga je volgen, je bent welkom als je zin het...

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met je blog, ik ga je volgen.
    Groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen