dinsdag 28 februari 2012

Het is vandaag een grijze dag, maar vanmorgen hoorde ik de vogeltjes al zo mooi fluiten.....heerlijk om te horen, geeft je al een beetje het voorjaar gevoel.



Gisteren ben ik even bezig geweest om mijn dienblad/bedtafeltje dat ik heb geschilderd een plekje in de vensterbank te geven. Diesel zit er mooi naast om de boel buiten goed in de gaten te houden.


In de glazen pot heb ik een kaart met oude knopen en kantklosje met kant gedaan. Het oude blik heb ik ooit eens gescoord bij een kringloopwinkel.


Doordat ik nu zelf bezig ben met een blog heb ik meer zin om ook te gaan decoreren in huis.....had ik altijd wel in mijn gedachten als ik naar al die mooie blogs keek, maar in de praktijk kwam er weinig van terecht.
Een fijne dag verder gewenst,
Grietje 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb je gevonden hoor en oefening baart kunst zullen we maa zeggen , je hebt prachtige spullen zeg , helemaal mijn stijl !
    Je patronen gaan op de post !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch al die fluitende vogeltjes? Hier ook al hoor!
    Leuk al die oude spulletjes. En wat heb je een heerlijke dieren.
    Twee van de rode katten lijken erg op twee van mijn katten.
    Ik heb zes van die rode duveltjes! Dat verhaal zal ik ook nog wel eens op mijn blog plaatsten.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey hallo Grietje,
    Wat een leuke naam, bekend voor mij,hihi.

    Ik ga je volgen,je blog ziet er leuk uit, gezellig.

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen