zaterdag 17 maart 2012

Borduurwerkje

Gisteren begonnen aan mijn borduurwerkje. Een tijdje terug heb ik bij Jeanette van My scrap ideas een prachtig patroontje gezien van dit hartje (kijk maar eens bij haar mooie blog). 


Ik heb het idee dat mijn ogen toch wel iets achteruit gaan als ik hier mee bezig ben....best wel turen...pppfff.
Wie weet moet ik ook aan de leesbril..........



Er moet nog heel wat geborduurd worden ......tegen de tijd dat alles klaar is zal ik jullie het resultaat wel laten zien.

Ik wens jullie een heel prettig weekend!!
Groetjes Grietje

14 opmerkingen:

  1. Gezien je leeftijd komt een leesbril wel dichterbij hihi...dat riep de opticien ook toen ik daar een bezoekje bracht! Die wijsheid komt dus niet van mijzelf! Wat een mooi borduurwerkje trouwens!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al jaren een leesbril....zit al aan +3...dus dat gaat lekker.
    Je hartje zal prachtig worden ....zo lief in het roze!!!!
    Ook een fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik draag ook een bril en dan voor veraf,maar als ik de krant lees zet ik de bril wel af hoor.

    veel borduurplezier.
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoo dat is zeker nog een heel werkje,maar vast prachtig als het af is,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar hoor,alles van dichtbij wat slechter zien. Ik heb een bril voor veraf, maar als ik ga handwerken of lezen dan gaat de bril af.
    Leuk borduurwerkje, ik ben gek op die kleine merklapjes!

    Fijne zondag verder! Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig patroontje is dit! En een heerlijke hobby, veel borduurplezier en een fijne zondag,
    liefs, Sonja (die ook al de leesbril nodig heeft hoor en ik wordt pas 41;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het wordt vast erg mooi.
    vervelend is dat he dat je ogen achteruit gaan, ik ken dit, zit ook vaak te turen om goed te kunnen zien.
    Succes met borduren.
    Fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay Grietje,

    Wat een heerlijk blog heb je zeg.
    Ik wil je graag volgen...

    Ik wens je een mooie dag!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een heel mooi en fijn borduurwerkje.
    Ik kan het ook niet meer zien,soms dansen de steektjes voor de ogen.Ach, ouder worden heeft ook zijn charme........................................zeggen ze.
    Hahaha. Maar het ziet er prachtig uit.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Grietje,

    OOohhhh wat is hij leuk he dat patroon, ik was er ook al mee begonnen. En ja een leesbril ik heb er al een jaar 1 en ik ben pas 38.

    Warme groetjes

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zelfs zonder brilletje heb je al mooi werk geleverd, maar zorg goed voor je ogen! een leesbrilletje kan inderdaad wonderen doen! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi hi..ja de ogen ook ik merk het wel in de avond ..borduur ook zo graag wel met brilletje..;) geniet van je eerste mooie Lentedag ..ik ga je dus volgen lieve gr .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zelfs met een ..bril.. ziet ik nog te...turen hi hi...
    Maar ik vind hem heel mooi worden, maar wel veel werk hoor!!
    Fijne lente dag groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen