woensdag 28 maart 2012

Fleur en Kleur op woensdag

Het is gelukkig nog heerlijk weer.....lekker van genieten dus!!! 
Waar ik ook zo van kan genieten zijn mooie bloemen....in dit geval roosjes.


Met gipskruid ....prachtig klein bloemetje....



Ik heb de roosjes in allerlei flesjes bij elkaar gezet....


Leuk om ze een keer anders te schikken dan in 1 vaas .....en aangezien ik gek ben flesjes.....


Voor meer Fleur en Kleur op woensdag kun je kijken op het mooie blog Een sneller kloppend hart.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag...
Groetjes Grietje

12 opmerkingen:

  1. Wat mooi, de rozen met het fijne gipskruid!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ik vind kleine flesjes ook zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is inderdaad leuk de kleine flesjes kan je er een groepje van maken.


    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's van een van mijn lievelingsbloemen!
    Ze staan superleuk in je flesjes!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk voorjaarsachtig uit.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk in die kleine vaasjes!Rozen en gipskruid doen het altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo in al die kleine flesjes, weer eens wat anders!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat leuk, zo in al die kleine vaasjes! Ik ga je volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf hoor en gipskruid is ook een topper,ik heb 2 planten in mijn tuin ervan,dus straks weer lekker knippen ervan enne ik hou ook van glaasjes,fijne middag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi....roosjes....mijn favoriet....en gipskruid.....ben er dol op.
    Alle flesjes samen maken weer een mooi boeket.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gipskruid met rozen echt klassiek, het blijft mooi samen. Wat een mooie kleur rozen. Leuk in de flesjes! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige rozen heb je hier getoond, heerlijk!
    Je eitjes van je vorige post vind ik ook super,die met die stukjes papier, het is weer even iets anders hè!
    Dankjewel nog voor de felicitatie en alvast een heel fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen