vrijdag 2 maart 2012

Ik heb de brocante- en de landelijke stijl eigenlijk al heel lang mooi gevonden maar sinds een paar jaar ben ik nu zelf ook bezig om mijn huis een beetje in die stijl te krijgen. Ik zit soms zuchtend en kwijlend naar al die mooie blogs te kijken...oh wat komt er een moois voorbij. 

Oud servies vind ik ook zo mooi.....het is dan ook al een aantal jaren terug dat ik mijn eerste theekopjes bij de kringloop kocht.


Het kleine bloemetje vind ik zo mooi en natuurlijk het kleurtje.
De volgende kopjes volgenden een tijdje daarna.....ook bij de kringloop.


Vorig jaar heb ik samen met mijn vriendin, haar man en haar moeder een brocante route gevolgd. Wat een moois zie je dan voorbij komen zeg. Tijdens die gezellige middag heb ik toen mijn derde stel theekopjes gekocht.


En ik kan jullie nu al zeggen dat het niet bij deze exemplaren blijft....er volgen zeker nog meer.

Hier mijn eerste aanwinsten bij elkaar.


Ik wil bij deze iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en voor de volgers die ik nu al heb...ben er heel blij mee....wat leuk!!!!

Ik wens jullie allemaal alvast een heel prettig weekend,
Groetjes Grietje

3 opmerkingen:

  1. Schattigggg vooral met die bloemetjes...
    Dus ook aan de brocante? Zo mooi...en toch ook zoveel...tis wel ff zoeken soms..maar dan heb je ook wat.

    Bedankt voor je lieve reactie,

    een heel fijn weekend,

    groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,
    ik vond het ook altijd al mooi en kocht heel soms wat,maar in 2009 ben ik pas echt begonnen met verzamelen en haha maak al mijn geld er aan op,soms wel eens iets teveel,maar eigenlijk zou ik het geld moeten gebruiken voor verbouwingen in het huis,want dat wil ik ook,maar zie steeds wat leuks,ik vind jou kopjes heel erg lief en zo gezellig als je met wat mensen bent,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor die oude kopjes! Ik vind dat altijd zo gezellig staan. Ik heb ook een aantal porceleinen kop en schotels. Ik val altijd op de kopjes met bloemmotieven. Maar die witte van jou vind ik ook wel heel mooi! Fijn weekend,veel liefs! Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen