maandag 5 maart 2012

Niet echt lekker in mijn vel....

Goedemiddag dames, het is hier vandaag een grauwe kille dag.....althans ik vind het kil...maar ik voel me dan ook niet echt lekker. Dan weer warm en zweten en dan weer koud....maar goed dat gaat ook wel weer over moet je maar denken.

Ik wilde toch even een nieuw bericht hier achterlaten ....dus bij deze...
Omdat het zo grauw en kil is hier dan maar een mooi lichtje om de sfeer wat te verhogen...




Drie mooi glaasjes met kant opdruk...deze staan in een houten bakje waar ik de bodem van heb bedekt met gedroogde rozen blaadjes. 
Ik wens jullie allemaal nog een prettige dag verder.

Groetjes Grietje

7 opmerkingen:

  1. Tja zo onderhand heeft half bloggerland al de griep gehad dus sterkte,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O meid..nu ben jij aan de beurt...het is echt een rotvirus!
    Wij zijn thuis ook allemaal aan de beurt geweest...en komen er
    niet echt vanaf Grrrr.
    En door het saaie grijze weer word het er inderdaad niet beter op.
    O jee....ik wou je opfleuren,maar ben het ook een beetje zat.
    Maar het idee dat je niet de enigste bent.....ach gedeelde smart is halve smart...zei mijn moeder altijd!
    Niet dat je daar nou echt wat mee kan :))
    Ik wens je in elk geval beterschap....en houd die kaarsjes maar gezellig brandend!!
    Staat heel knus!

    Lieve groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte beterschap voor jou.

    goede week
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh meis...hier hetzelfde verhaal...al een paar dagen.Het heerst,
    Je warme kaarsjes zullen vast gaan helpen...


    sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanuit mijn bed zeg ik beterschap...ik heb het nu vanaf vrijdag en voel me nog niet veel beter...dus beterschap en lief je lichtjes.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog nergens last van....gelukkig.....kan ik op zoek naar leuke nieuwe blogs.....ben dus op jou blog beland....en vind het leuk om je te volgen.
    Ik wens je beterschap & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja,het heerst nogal geloof ik! Hier in Noorwegen ook hoor!
    Ik wens je veel beterschap! lekker onder de wol of languit op de bank!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen