dinsdag 17 april 2012

Even weer iets anders voor het raam....

Vandaag de ramen maar weer eens gezeemd....
en daarna maar eens kijken wat er weer op de vensterbank komt te staan...
dingen erbij pakken ....andere spullen weer weghalen.....


en dit is het voor het ene raam geworden...
ik heb de oude naaimachine maar eens uit z'n koffer gehaald....hij stond met z'n koffer op z'n kop op de vloer....maar nu maar eens zonder de koffer...


oud naaikistje erbij....(ik twijfel nog steeds of ik deze wit zou gaan maken....wat denken jullie??)


een paar oude knoopjes een schaartje erbij....



de oude naaimachine heeft zulke mooie details.....



moet je eens zien wat prachtig.....zonde om dat onder de koffer te laten zitten....


voorlopig staat hij dus in de vensterbank te pronken.

Ik wens jullie allemaal nog een hele prettige dag,
Groetjes Grietje

12 opmerkingen:

  1. Je raamdecoratie is prachtig geworden, wat is dat een mooie naaimachine, die zou ik ook niet onder een koffer verstoppen.
    Ik vond dezelfde naaikist bij de kringloop, ben hem aan het 'renoveren' :)
    De mijne wordt dus wel wit maar het is maar net waar je zin in hebt, bij je mooie naaimachine vind ik hem zo ook heel mooi staan.
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, nog zo'n mooie oude naaimachine. Ik heb er ook nog een. En of je iets ouds wit maakt is zo'n persoonlijke keus. Het kan allebei.
    Veel succes er mee.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig om de naaimachine in de vensterbank te zetten met het naaikistje erbij. Leuk idee!
    Als je veel wit in huis hebt, zal het er wel mooi bij staan denk ik, maar ikzelf heb meer natuurtinten in huis en dan met iets wits erbij staat het toch niet mooi. Heb het ook eens geprobeerd en bij mij past het niet echt. En als je twijfelt kun je het misschien beter nog niet doen. Kan altijd nog.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De naaimachine is inderdaad mooi! Ik denk dat ik het kistje voorlopig donker zou houden, je kun hem ook iets openen met wat witte kantjes en lintjes erin, of er gewoon op leggen.
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat mooi hoor! Zo'n naaikistje heb ik vroeger ook gehad, grappig om het bij jou weer terug te zien!! Ik heb geen idee waar ik het gelaten heb, het zal tijdens een verhuizing wel bij de kringloop terecht gekomen zijn!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat erg leuk bij jou voor het raam, Grietje! Idd zonde om de naaimachine in de koffer te laten zitten...hij is prachtig!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zo! Die oude naaimachine is een plaatje. Ik denk dat ik het oude kistje voorlopig zo zou laten, misschien met wat witte accessoires erbij (bv witte kanten kleedjes er uit laten piepen, of oude houten klosjes met kant), ik vind het altijd wel wat hebben, dat oude hout en eenmaal wit valt het niet meer mee om 'em weer in z'n oorspronkelijke staat te krijgen. Ikzelf verf meestal alleen "gewone" dingen wit (die makkelijk te vervangen zijn, meestal is dat dus nieuw), het oude laat ik meestal gewoon oud, zeker kleine dingen. Maar goed, vraag het aan 10 mensen en je krijgt 10 meningen! Gewoon doen wat jezelf het mooiste lijkt!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg, de kleuren van de naaimachine...de details zijn zo mooi!!Af en toe veranderen is zo leuk.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zo'n oude naaimachine en ik zou het naaikistje gewoon in zijn waarde laten, vind ik het mooist,geniet van je uitzicht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk! wat het naaikistje betreft ... hm ik weet het niet. het heeft wel charme in de oude kleur. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Viavia kom ik hier terecht en vind je blog heel erg leuk!
    Ben dan ook je nieuwe volger geworden en kom zeker nog eens terug.

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel voor je ontzettend leuke reactie op het nieuws over het prachtige boek, het is zo spannend allemaal :))
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen