woensdag 4 april 2012

Fleur en kleur op woensdag

Vandaag kan wel wat fleur en kleur gebruiken....tenminste hier in Drenthe is het bewolkt en grijs...


Deze mooie zonnebloemen stonden bij de buurman in de tuin....





Geel gebruik ik niet of heel weinig in de tuin....maar zonnebloemen zijn toch wel heel erg mooi he.....
Ze doen hun naam echt eer aan....het zijn net zonnen.......


En bekijk het hart van de bloem eens.....dat is toch geweldig hoe dat er uit ziet.....
Ik vind ze super mooi.......zeker als ze dan ook nog zo mooi in de zon staan te pronken....

Voor meer Fleur en Kleur kun je kijken op het mooie blog van Veronique....Een sneller kloppend hart

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe...
Groetjes Grietje

16 opmerkingen:

  1. Ze kunnen wel een paar meter hoog worden en dan zijn ze ook echt wel aanwezig!! Al passen ze wat kleur betreft niet in mijn tuin, mooi zijn ze wel. In het najaar heb ik ze dan soms ook wel op vaas!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En in het najaar en de winter doen ze ook nog eens dienst als vogelvoederplekje.Het is hier ook grijs,saai en koud buiten.
    Fijne (hopelijk zonnige) Paasdagen gewenst.

    Groetjes, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben dol op zonnebloemen, heerlijk vrolijk dat geel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd ook niet zo van gele bloemen, maar voor zonnebloemen maak ik een uitzondering. Als ze 's zomers aangeboden worden, neem ik altijd wel een paar mee. En als je ze in velden ziet groeien vind ik een prachtig gezicht.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig zonnige post op deze grauwe dag :))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geel op deze sombere dag..echt genieten zeg.
    Geel is ook niet mijn kleur, maar op deze manier wel heel erg mooi.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja die zonnebloemen zijn echt iets bijzonders hè...ik vind ze ook erg mooi alleen had ik 't nóg leuker gevonden als ze roze waren ipv geel hihi

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zonnebloemen! Ik heb ze ook niet in de tuin, maar ze groeien erg goed op de mesthoop!
    Gezellige bloem en de vogels zijn er gek op in de winter!

    Liefs, Juliëtte,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word altijd erg vrolijk van zonnebloemen. Vind ze in de zomer altijd erg leuk in boeketjes. Ik heb ze niet zelf in de tuin.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja een beetje zon missen we wel...we waren al een
    beetje verwend!
    Maar dit zijn ook heerlijke zonnetjes hoor...
    Bij mij staan er krokussen in de tuin,en door dat geel
    vrolijkt de boel ontzettend op!
    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zonnebloemen doen me altijd denken aan een vakantie in Italië. ik moet zo'n 7 jaar geweest zijn, maar het immense veld vol zonnebloemen vergeet ik nooit meer! fijn paasweekend, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wilde je even hele fijne paasdagen toe wensen, geniet er maar lekker van.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn de zonnenbloemen toch mooi en zo heerlijk groot, straks zie je weer velden vol!!! Ik wens je hele fijne paasdagen, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zonnebloemen brengen gelijk wat zon in de dag....prachtig groot en mooi van kleur.
    Word je blij van.

    Wens je fijne paasdagen toe.

    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Grietje!

    Eindelijk dan een berichtje op je blog van mij...het had allemaal wat voeten in de aarde, kon mijn reacties allemaal niet openen (zaten ergens opgeslagen bij mijn instellingen????) sommige van jullie konden geen reacties bij mij plaatsen, en ik kon ook niet bij jou op je blog komen...maar gelukkig 'nu' is het (hopelijk) allemaal opgelost.
    Ik vind jou blog ook heel leuk hoor...wat is het toch heerlijk om bij andere brocante verslaafden, een beetje binnen te gluren...om weer nieuwe ideetjes op te doen.
    Ik ga je volgen nu hoor!
    Nog een fijne dag verder.
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen