zaterdag 28 april 2012

Mijn nieuwe oude spulletjes

Vorige week was er hier in het dorp een braderie. In het begin van de ochtend regende het...zo jammer...dus ff gewacht en ja hoor....gelukkig het werd droog.
Dus gauw de jas aan en struinen....


en kijk eens wat ik allemaal heb gescoord......hele leuke dingen....



hele mooie vrolijk gekleurde kopjes....en deze mooie lampetset...


kijk eens hoe mooi ze zijn....


dit leuke krukje en nog een kan....
er moet nog het een en ander geschilderd worden maar daar laat ik jullie ter zijner tijd dan wel het resultaat van zien....
ik ben zeer blij met mijn nieuwe oude spulletjes....

Ik wens jullie allemaal en heel prettig weekend,
Groetjes Grietje

16 opmerkingen:

  1. E' veramente tutto dolce e carino!Ho anch'io le tazzine uguali alle tue!Buon fine settimana!Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke vondsten, zeg.Ik kan me voorstellen, dat je r blij mee bent.Ben benieuwd,hoe het er straks allemaal uit komt te zien.
    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een geslaagd bezoek...je hebt prachtige spulletjes gescoord!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes! De kopjes zijn ook heel erg mooi!
    Die had ik ook niet laten staan hoor!
    Veel plezier met je nieuwe aankoop!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige dingen gescoord! Die kopjes zijn bijzonder.
    Nu nog lekker schilderen.
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige aanwinst...het was het wachten waard!!!!!
    Fijn weekend & Koninginnedag!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker leuke aanwinsten hoor, en hele vrolijke romantische kop en schotels!
    En ga je op Koninginnedag ook nog op pad?...Ik kan niet wachten om s'morgens heel vroeg al op pad te gaan!

    Een fijn weekend, en groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je goed gescoord zeg....echt alles even leuk!!
    Ik hoop op koninginnendag ook wat leuks(voor weinig) op de kop te kunnen tikken:))

    Fijn weekend en Koninginnendag!
    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lindo!
    Adoro o seu blog.
    Vamos ser seguidoras?
    beijo
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke spullen heb je op de kop getikt! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, wat een goede buit!!! Wat zal een kopje thee lekker smaken uit deze vrolijke kopjes! En we zijn natuurlijk razend benieuwd wat je allemaal geschilderd hebt!
    heel fijn weekend, lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohh Grietje wat een leuke blog, wouw, super.
    Ben gelijk volger geworden
    Dit lijkt mij ook nog wel leuk zo'n blog.
    En wat een leuke spulletjes.
    Och och je wordt er zo hebberig van.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi grietje ik kom via via op jouw blog terecht. Wat een gezellig blog en wat heb je leuke spulletjes gescoord. Ik ga je volgen hoor, heb me aangemeld.
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke dingen heb je gevonden!
    Wat kun je dan blij zijn he?
    heerlijk die rommelmarkten!
    Groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zeg jij hebt heel wat mooie dingen gevonden.
    Wat is dat toch lekker he om lekker rond te struinen tussen dat oude spul.
    Fijne zondag.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen