zondag 4 november 2012

Creatief bezig geweest voor mijn vriendin

Zo, het is een tijdje geleden.....maar dan toch eindelijk weer eens een bericht van mij......

Naar een voorbeeld uit het mooie boek van Eline ben ik aan de slag gegaan voor een cadeautje voor mijn vriendin Heleen. Een tijdje terug was ik al aan de achtergrond begonnen. Maar nu dan toch maar eens doorgezet en het afgemaakt.


Nadat mijn vingertoppen zeer deden van het borduren op het canvas en wat stempel- en wat plakwerk was dit het resultaat.....best leuk geworden vind ikzelf. Heleen was er blij mee en het canvasje heeft een mooi plaatje bij haar thuis gekregen.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag verder,
Groetjes Grietje

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi cadeau zeg, kan geloven dat ze er heel blij mee was; fijn om weer een mooie post van je te zien hier ;)
    Fijne zondag verder, heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een plaatje!
    Hier zou ik ook blij van worden!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief cadeau, het feit dat je het zelf gemaakt hebt, maakt het extra persoonlijk.

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zal ze zeker gewaardeerd hebben, fijn om zo iets voor elkaar te maken en er zelf ook veelplezier aan te beleven.

    Het ziet er heel mooi uit.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Grietje,

    bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Wat een mooi kado heb je gemaakt voor je vriendin. Mooie zachte kleurtjes. Nu lekker je pijnlijke vingers verzorgen. Je vriendin moet hier vast heel blij mee zijn als er zoveel liefde in zit.

    Groetjes Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gezellig dat je er weer bent Grietje!
      Volgens mij heb je ook je Header veranderd, en wat leuk met dat kant aan de zijkanten.
      En wat heb je een leuk persoonlijk kado voor je vriendin gemaakt...fijn dat ze er ook heel blij mee was hé!

      Een fijne maandag hoor!
      Groetjes Mariannne.

      Verwijderen
  6. Leuke blog heb je!
    En een heel mooi 2013 gewenst.

    Groetjes en je bent welkom op mijn blog!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen