dinsdag 19 februari 2013

~~~Doopjurkje~~~

Samen met Corry van Corry's Living heb ik een paar weken terug een doopjurkje gemaakt.
We hadden het er al zo vaak samen over gehad om zelf zoiets te maken en toen hebben we toch maar eens een keer de knoop doorgehakt.
Dus opzoek naar een leuk patroon en stof en band en kant zoeken......


Dit is mijn jurkje geworden. Ik ga nog even opzoek naar een leuk babykapstokje daar hangt het wat mooier op dan op deze grote.....



zo leuk om te maken ...en natuurlijk heel gezellig he om samen met Corry te freubelen....



aan de onderkant een paar naaldplooien en wat band en kant...

Ik ben blij met het resultaat van m'n eerste doopjurkje....er volgen er vast nog wel meer.
Nu hangt het eerst nog even op mijn "oude" slaapkamer maar over een paar maandjes dan hoop ik dat het hangt te pronken in een mooie nieuwe slaapkamer.....
ik hoop in April/Mei te gaan verhuizen naar een nieuwe woning.......daar heb ik zo'n zin in. 
Alles weer opnieuw inrichten....LEUKKKK!!!!

ENNE oh ja.....al mijn nieuwe volgers ook nog van harte welkom ....heel leuk dat jullie hier een kijkje komen nemen.


Groetjes Grietje

19 opmerkingen:

  1. Hay lieve Grietje,

    Ohhh...wat een mooi doopjurkje heb je gemaakt meid.
    Echt een juweeltje voor aan de kast...
    En wat knap dat je dit zo hebt kunnen maken..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Grietje, bedankt voor je lieve reactie, leuk dat je op mijn blog bent geweest.
    Wat een prachtige doopjurk heb je gemaakt.
    En wat een mooi vooruitzicht straks naar een nieuw huis te verhuizen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je doopjurk mooi geworden en knap dat je dit zelf gemaakt hebt. De verhuizing wordt vast nog een hele onderneming, maar het leuke ervan is absoluut dat je het helemaal opnieuw naar smaak kunt inrichten. Ik ben benieuwd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie dat mooi gedaan...hij ziet er perfect uit...
    Je verhuizing zal nog wel wat energie vergen van je....maar heel veel succes.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit! Supernetjes!
    En nog bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog.

    Lieve groetjes,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Grietje,

    Wat heb je een prachtig doopjurkje gemaakt zeg..
    Toevallig heb ik van de week een post geplaatst over mijn jurkjes.
    Van doopjurkjes kan ik nooit genoeg krijgen hihi...en jouw jurkje is een echt pronstuk geworden hoor..hij zal prachtig in je nieuwe kamer staan.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Grietje.

    Meis wat is hij geweldig gewroden! Zo mooi in detail ook! Staat altijd zo leuk aan een kast....


    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi jurkje ik heb hem gezien en het gaat bij mij ook kriebelen om zoiets te maken HIHIHI
    liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor...je helemaal zelf "gefreubelde" doopjurkje!
    Daar kan/mag je best wel trots op zijn hoor...en het zal zeker vast een heel mooi plekje gaan krijgen straks in je nieuwe huis!!!

    Een fijne dag, en groetjes!
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi doopjurkje is het geworden he, Grietje
    De mijne hangt ook al op een klein kapstokje op de slaapkamer
    Wat is het toch altijd weer gezellig, Samen aan de freubel.
    Tot donderdagavond
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi geworden de doopjurk.
    En zeker leuk om ergens een mooi plekje te geven.
    Knap gedaan hoor.
    Ik ga het jurkje van mijn dochtertje ook maar eens opzoeken.
    Die is ook zelf gemaakt het heeft toch wel wat he.

    Ik zou het leuk vinden als je een kijkje op mijn blog wil nemen en me wil volgen.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie doopjurkje!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat heb je dit prachtig gemaakt, vind dit heel erg knap!
    Wat lees ik : verhuisplannen, heerlijk zo een nieuw en fris begin ;)
    Ik vond het raar dat ik zoveel posten van je miste maar nu zag ik dat ik je nog helemaal niet volgde , dat heb ik meteen rechtgezet hoor:)
    Fijne avond enne succes met het strijken, komt vast goed,
    liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Grietje,
    wauw, wat heb je dit mooi gemaakt, het is echt een prachtig doopjurkje. En wat spannend een nieuwe woning. Leuk om het straks helemaal naar je zin in te richten.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Grieje
    Wat een lief doopjurkje is dat geworden. Ik heb die van Corry ook net gezien. is gezellig om zo lekker samen crea bezig te zijn.
    Een heel fijn weekend! lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah moj Grietje

    Oh deze is ook heel mooi geworden.Zag die van Corry net ook en ik vind ze alletwee erg mooi!
    En volgens mij gaan we morgen met ons 3en op stap hèh?
    Gezellig!Tot morgen

    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owwwww wat gaaaaaaaaf gemaakt ! Ben gek op doopjurkjes, deze is superrrr mooi geworden ! Succes met verhuizen, leuk opnieuw inrichten !

    Soms borduur ik over 1 draad en soms over 2, ligt eraan waar het in moet, in m'n letterbak wordt alles over 1 draadje geborduurd !

    Fijn weekend
    groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owwwww wat gaaaaaaaaf gemaakt ! Ben gek op doopjurkjes, deze is superrrr mooi geworden ! Succes met verhuizen, leuk opnieuw inrichten !

    Soms borduur ik over 1 draad en soms over 2, ligt eraan waar het in moet, in m'n letterbak wordt alles over 1 draadje geborduurd !

    Fijn weekend
    groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moj Grietje

    Hier nog even het adres van Mariska....even op oudere berichten klikken voor de typemachine

    http://mariskakleinlugtenbeld.blogspot.nl/

    En dank je voor de gezellige dag

    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen