maandag 25 februari 2013

~~~Mijn pop~~~

Bij "de Koffer" in Exloo
heb ik een tijdje
terug een heel leuk
lief baby mutsje en 
een hemdje gekocht.
Allebei zijn 
ze ragfijn.


Vooral het mutsje vind
ik zo leuk ....
ik hou van die ruches 
zoals hier langs de rand...



Zo heeft mijn pop toch 
nog weer een leuk oud setje aan 
want toen ik de pop kocht 
had hij helemaal 
niks aan...och arme pop...


Ik denk (en hoop)
dat er nog wel meer 
van dit soort
leuke en lieve 
oude kleertjes 
volgen.

Groetjes Grietje

14 opmerkingen:

  1. Och Gtietje wat lief.
    Dat je de pop nog hebt wat fijn
    De kleertjes zijn ook erg mooi
    Dat mutsje is het helemaal, die ruchjes vind ik ook zo leuk
    Maar euh de pop heette toch..... Bram
    Liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Grietje,

    Wat schattig dat popje. ik heb al sinds mijn jeugd een popje met een stenen hoofd, armpjes en voetjes. Mijn zusje had hetzelfde. Ze hadden een katoenen lijfje gevuld met stro wat regelmatig uit de omhulling puilde. Ze hadden altijd lieve jurkjes aan. Ik heb het nog steeds en het is zeker 60 jaar oud. Daarom bewaar ik haar "teder" in een mooi kastje en een paar jaar geleden heb ik haar opnieuw aangekleed. Toen ik 4 was heb ik haar Steentje genoemd en dat is nooit meer veranderd. Leuk om je te volgen. Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vondst en je pop past de nieuwe aanwinsten prima!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig mutsje. De Koffer ben ik ook weleens geweest. Leuke spullen hebben ze daar he. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat heb je een prachtig oud setjes voor je pop gekocht zeg.
    Kan me voorstellen dat je daar voor viel.
    Ik heb ooit nog gewerkt in Exloo in een bloemenwinkel die ondertussen niet meer bestaat.
    Een heerlijk gezellig dorpje.
    Lief gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superrrr lieve kleertjes en het staat je pop prachtig ! Is een Wildebras pop he, gaaf hoor !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieflijk mutsje en hemdje, de pop ziet er trouwens ook erg lief uit.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gelukkig maar dat je zo'n mooi mutsje en hemdje hebt gevonden voor de pop!...want met die kou in je blootje...brrrr...ha,ha!
    Een gezellige dinsdag! Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig dat mutsje en mooie jurkje Grietje. Staat haar erg lief. En beter dat ze niet meer in haar blootje zit nu, haha.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Grietje,

    Het is inderdaad een heel schattig setje en het staat de pop heel lief.
    Ik kan ook nooit genoeg krijgen van die leuke poppenkleertjes.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoezig mutsje.
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blogje,
    Groetjes
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk setje...wat een bof dta je dit mooie setje vond..het staat heel lief.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Grietje,

    Ben dan eindelijk eens op jou blog rond gaan kijken na die aardige reacties van jou op mijn blog.
    En ik heb het wel naar m'n zin hier....en die schattige pop ook volgens mij,al was het alleen maar dat jij haar zo geweldig leuk aankleed.
    Enne......jij noemt dat freubelen.....toen je die prachtige doopjurk maakte,meid je bent een Costumière!!!!

    Ik ben je gaan volgen zodat ik regelmatig bij je langs kan komen.

    Fijne avond en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen