dinsdag 12 februari 2013

Post uit Australië

Een tijdje terug werd er bij mij een pakketje bezorgd.....altijd leuk he om pakketjes te ontvangen.
Maar toen ik het pakketje beter bekeek en zag dat het uit Australië kwam was ik toch wel verrast.


Een oom en tante van m'n moeder wonen in Australië en een neef van haar is hier afgelopen jaar op bezoek geweest in Nederland.
Hij is bij heel veel familie langs geweest, onder anderen ook bij mij.....leuk om familie van Down Under te ontmoeten.
Onder het genot van een bakkie wat oude foto's bekeken en we kregen het over een "tik" van mij....het verzamelen van oude blikken.

Heel nieuwsgierig heb ik het pakje open gemaakt en was heeeeel blij met wat eruit kwam....


kijk toch eens een heel mooi oud Nugget Boot Polish blik.....het heeft een hele reis afgelegd......


maar staat nu hier in Nederland mooi te zijn!!!!

Groetjes Grietje

13 opmerkingen:

  1. Wat super lief van je neef! Dat was een hele bijzondere verrassing van heel ver weg! Echt gaaf!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat is nou eens leuke post.
    Leuk van hem dat hij dit mooie blik naar je toestuurde.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Grietje wat leuk een pakje uit Australie
    Wat lief van hem dat hij jou dat gestuurd heeft.
    Leuke aanvulling voor je verzameling
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief om te ontvangen...en super gaaf, dat oude blik...en wat een lange reis om af te hebben gelegt, als je al zo oud bent...ha,ha!
    Nou die heeft inmiddels vast wel al een 'speciaal' heel mooi plekje gekrege'.

    Fijne woensdag! groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en lief cadeau!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk.
    Een prachtig blik,

    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Grietje,

    Ik ben volger geworden van je mooie blog hoor.
    En een prachtig oud blik, ik hou dr van.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je voor morgen een fijne valentijnsdag.
    Knuffel Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker een heel leuk pakketje. Prachtig blikje, wat ga je ermee doen? Vullen? Tentoonstellen? En ruikt t ook naar schoenpoets?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke verrassing! Heel mooi blikje zeg.
    Bij deze ben ik jou ook gaan volgen!

    Groetjes,
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Grietje

    Leuk om je blog te kunnen volgen. Dat ga ik zeker regelmatig doen!

    Je bent van harte welkom op mijn blog. Ik schrijf over Frankrijk. Hartelijke groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te lezen dat je mijn eieren zo mooi vindt.
    Kijk dit zet me aan om nog meer eieren te maken, hihi.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Grietje,
    dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog, vind het hier ook erg gezellig en wauw wat een geweldig mooi blik heb je gekregen en van zover weg ook...super. Ik ga je volgen hoor kan ik hier niets missen.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen