dinsdag 12 maart 2013

~~~Het gemis van mijn poppen~~~

In mijn vorige post heb ik een foto geplaatst
van mijn pop. Dit is een pop
die ik zelf een tijdje terug 
heb gekocht op marktplaats.
Ik was als klein meisje altijd 
al helemaal gek van 
poppen en had er 
dan ook een heleboel.


Ze waren me allemaal 
erg dierbaar.
Tot drie jaar terug had ik
ook al mijn poppen nog.
Maar door privé 
omstandigheden ben ik
al mijn poppen kwijt geraakt.

Helaas krijg ik natuurlijk
mijn poppen niet terug,
maar ik wil toch graag in de toekomst
weer meer poppen in 
mijn bezit hebben.

Gelukkig heb ik mijn  
poppenwagen nog wel. 



De eerste pop die ik 
via Marktplaats had
gekocht kwam helaas 
beschadigd aan.
Het handje was afgebroken 
tijdens het transport.
De aardige mevrouw waar 
ik hem van had gekocht
vond dat zo sneu 
dat ik het geld van 
haar terug kreeg......
wat super lief he!!!

Ik had dus wel weer een pop
maar helaas beschadigd.
Dus toen maar weer
opzoek naar de volgende.
Ik vond toevallig dezelfde 
Wildebras pop. 
Deze besteld met het 
verzoek erbij om de pop vooral 
goed te verpakken.....
en gelukkig kwam de mooie pop helemaal 
heel bij mij aan....pfffff!!


Dit is dan een nieuwe begin van 
mijn poppenliefde....
Hopen dat er nog veel mooie 
poppen bij me mogen komen 
wonen!!!


Ik wil mijn nieuwe volgers nog van harte welkom heten,
heel leuk dat jullie hier een kijkje komen nemen.

Groetjes Grietje

19 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je vorige verzameling verloren is gegaan. Maar dit fraaie exemplaar is het begin van meer.

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je weer een verzameling opbouwt hoor en als je liefde zo groot is gaat dat vast wel lukken.
    Je hebt al een mooi exemplaar!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat je je poppen bent kwijt geraakt. Je poppenwagen is ook heel mooi. Ik hoop dat je gauw weer een hele lieve poppenfamilie zult hebben. En nu lekker genieten van dit lieve koppie.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Grietje,

    Wat rot dat je je poppen bent kwijtgeraakt.Een echte poppenliefhebster weet hoe dat voelt. De wagen is er nog en met deze wildebras kun je inderdaad weer een nieuwe start maken met je poppenliefde die voor jou ook waarschijnlijk net als bij mij en vele andere je hele leven zal blijven voortduren.

    Er zijn gelukkig nog heel veel poppen te koop...ook oudjes, hoe je ogen open..ook op markplaats.

    liefs


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woordje Hoe moet natuurlijk hou zijn,

    mijn brilletje niet op....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Grietje,

    Ik kan me voorstellen dat je poppen nog altijd mist...
    Ik was als kind ook al een echte poppenmoeder maar als puber heb ik ze toen resoluut allemaal weggedaan want poppen was iets voor kinderen....toen stond je er gewoon niet bij stil dat je daar later nog wel eens spijt van kon krijgen.
    Gelukkig heb je je eigen poppenwagentje nog wel en ik hoop dat je straks weer een trotse poppenmoeder zal zijn van allemaal nieuwe/oude popjes.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Grietje,

    Wat erg dat jij die lievelingetjes bent kwijtgeraakt.
    Maar het begin van een nieuwe verzameling is geboren en wat een geluk dat jij je eigen poppenwagen nog wel hebt.
    Ben daar maar heel zuinig op,het is een mooi modelletje.

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is jammer Grietje dat je je poppen nu allemaal kwijt bent. Mijn poppen van vroeger heb ik ook niet meer allemaal. Mijn moeder gaf dan weer poppen weg aan nichtjes als wij er niet meer mee speelde. Het is net wat Ciska zegt dan ben je een puber en speel je er niet meer mee, niet wetende dat je er later nog zo blij mee zou wezen. Maar goed ik heb er nog een paar, maar de allereerste poppen jammer genoeg ook niet meer. En ik heb ook wel eens poppen verkocht waar ik later dan ook weer spijt van had. pffff ja die poppen houden ons wel bezig heh? Er komen waarschijnlijk heus weer mooie op je pad Grietje.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier nog een poppenmoeder, wat een prachtige poppenwagen heb je en hopelijk is je verzameling weer snel compleet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer dat je poppen van vroeger verloren zijn gegaan Grietje, maar gelukkig heb je er toch al twee kunnen kopen. Het begin misschien wel van weer een mooie verzameling.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn,dat je dezelfde pop weer hebt kunnen vinden en dat deze heel is gearriveerd. Succes met je jacht op poppen.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oww wat naar dat je poppen zo moet missen Grietje , ik hoop voor je dat je pover een tijdje weer een hele mooie verzameling bij elkaar krijgt !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. liebe Grietje,
    dat is een heel triest verhaal.
    Uw poppen zijn zeker verdrietig.
    - Maar misschien vind je iets goed geluk in uw nieuwe pop,
    De tijd heelt de wonden,
    en een nieuwe pop veegt tranen.

    viele Grüße von Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, Grietje lieverd ik ken het verhaal van je poppen.
    Grrrrrrrrrrr , maar ja , je doet er niks aan
    Ik hoop dat je nog heel veel mooie poppen vind en dat ze allemaal een heel mooi plekje krijgen in die neie huus
    Liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Grietje, wat akelig dat je al je poppen kwijt bent, ik hoop echt voor je dat je in de loop van de tijd toch weer leuke poppen gaat vinden, een paar heb je al en die zijn ja super schattig :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jah goeiedag ehm :-)

    Lieve schat...ik ken het verhaal van je poppen niet,
    maar wat ik wel weet is dat dit een mooi begin van n nieuwe poppenserie is...Nee je krijgt er je oude poppen niet mee terug,maar wel n mooi nieuw huisje,waar je straks n mooie poppenkamertje kan maken.

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O meid , ik kan me goed voorstellen dat je zoiets moois uit je jeugd mist.
    Maar zoals je zegt je wilt nu weer opnieuw een poppenfamilie gaan opbouwen en ik hoop dat je een fijn gezinnetje krijgt:)

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Grietje, dankjewel voor je lieve reactie.
    Wat is je blog mooi geworden, ik ben hier al even niet meer geweest, door al dat geklus in huis stond het bloggen op een lager pitje ;)
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen